Jyväskylän adventtiseurakunta

-Avoimet ovet, avoimet sydämet, avoin Jumalan syli-

18.1.2017

8. rukouspäivä: Elämän leipä

8. pyhäkkörukouspäivä: manna

Kuvaus: 
2. Moos. 16:13-36; Hepr. 9:3-4

Sovellus:
Joh. 6:51 "Minä olen tämä elävä leipä, joka on tullut taivaasta, ja se, joka syö tätä leipää, elää ikuisesti. Leipä, jonka minä annan, on minun ruumiini. Minä annan sen, että maailma saisi elää.

Rukouspyyntö: Israelilaiset saivat mannaa aina aamuisin sen päivän tarpeisiin. Miten minä saan tai voisin saada Elämän leipää päivittäin? Entä mitä manna opettaa minulle sapatin, lepopäivän vietosta?

Rukouskiitos: Kiitos, Jeesus, että sinä olet minulle riittävä elämäni jokaisena päivänä.


Kuva.

Tänään ke 18.1. 2017 kristittyjen ykseyden rukousviikon yhteinen aloitus Taulumäen kirkolla klo 19. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti