Jyväskylän adventtiseurakunta

-Avoimet ovet, avoimet sydämet, avoin Jumalan syli-

17.1.2017

7. rukouspäivä: hengellinen kasvu, kutsumus

7 pyhäkkörukouspäivä: Aaronin sauva

Kuvaus:
4. Moos. 17:16-28; Hepr. 9:3-4



Sovellus:
Joh. 15:16 "Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte Hedelmää, sitä hedelmää, joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte."
Joh. 16:4 "Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Eihän oksa pysty tuottamaan hedelmää, ellei se pysy puussa, ja samoin ette pysty tekään, ellette pysy minussa."
Gal. 5:22,23 "Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, lempeys ja itsehillintä."

Rukouspyyntö: Kuten Aaronin sauva tuotti hedelmää, kasvakoon minussa Pyhän Hengen hedelmä -rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, lempeys ja itsehillintä.

Rukouskiitos: Kiitos, että tuottaakseni hedelmää minun tehtäväni on "pysyä Kristuksessa". Kiitos, että olet voimani. Kiitos, että kutsut minua olemaan siunaukseksi toisille.


Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti